Service till besökare

Tillsammans ger vi besökare som kommer till vår destination ett värdskap i toppklass. Här kan du läsa om hur vi kan underlätta för dig som möter besökare. Besökare som får tips om vad som finns att göra på destinationen stannar längre, blir nöjdare och mer benägna att återvända hit och sprida budskapet om oss som attraktiv destination.

Dina personliga tips är de som uppskattas allra mest men kanske har du eller din personal nytta av vår digitala utbildning, där du lär dig mer om vad vårt område erbjuder. Med hjälp av utbildningen kan du lättare vara en ambassadör för nordöstra Skåne och känna dig säkrare när du ska tipsa dina kunder och besökare om vad de kan se och göra.

Till utbildningen: 
https://kristianstad.luvit.se/luvitportal/activities/onlinecoursedetails_ext.aspx?inapp=1&courseid=5229

Det är trevligt om du vill erbjuda dina besökare vår Upplevelsekarta eller annat material från området. Kontakta ansvarig för distribution i din kommun om du vill beställa broschyrer och kartor som du kan behöva för att hjälpa dina besökare.
Kontaktuppgifter:

Bromölla, Britt-Marie Eriksson, britt.marie.eriksson@bromolla.se, 0456-822008
Kristianstad, Hanna Kuhlau, hanna.kuhlau@kristianstad.se,  044-13 49 17
Hässleholms kommun, Ida Flygare, ida.flygare@hassleholm.se, 0451-26 73 05
Osby kommun, Jimmy Ekborg, jimmy.ekborg@osby.se, 0479-528221
Östra Göinge kommun, Anna Bertram, anna.bertram@ostragoinge.se, 044-7756030

Vill du ha fler tips och inspiration på vad som finns att se och göra i området. Besök respektive kommuns webbsida.

www.visitbromolla.se
www.hassleholm.se/turism
www.visitkristianstad.se
www.ostragoinge.se
www.osby.se

Kontakt:
Ida Flygare, ida.flygare@hassleholm.se 0451- 0451-26 73 05
Hanna Kuhlau, hanna.kuhlau@kristianstad.se 044-13 49 17